Kuidas valida POS süsteem?

POS süsteem

Mis on POS süsteem?

POS-süsteem on kassasüsteem, mis töötleb müüki ja tehinguid müügikohas. Eeldatakse, et kassasüsteem on varustatud põhikassades leiduvate funktsioonidega, nt. esemete sisestamine, maksude lisamine, kviitungite koostamine/trükkimine ja maksete vastuvõtmine. POS-tehnoloogia on mõeldud eelkõige müügisüsteemi lihtsustamiseks, kahjude ärahoidmiseks, äritegevuse kontrolli all hoidmiseks, äriprotsesside integreerimiseks ja kvaliteetse kliendikogemuse võimaldamiseks. Näiteks POS-tehnoloogia eesmärk võrreldes konkurentidega ei ole mitte ainult juhtida digitaalset ümberkujundamist toidu-, joogi- ja jaemüügiäris, vaid pakkuda ka kasutajasõbralikke ja taskukohaseid müügikohasüsteeme.

Kuidas teha kindlaks, et POS süsteem on hea?

Parimad kassasüsteemid peavad olema kohandatavad, dünaamilised ja võimaldama teil kohandada lahendusi teie konkreetse äristruktuuri jaoks. POS-tehnoloogia ei peaks mitte ainult olema sõbralik ja taskukohane, vaid pakkuma oma klientidele avatud API-keskkonda, et parandada nende kogemust. Kolmanda osapoole rakenduste integreerimine on samuti ülioluline ja võimaldab POS-ettevõtete klientidel lisada rakendusi, nagu tabelihaldus, broneeringud, tarneagregaatorid, ERP- ja CRM-süsteemid, nagu Microsofti dünaamikatehnoloogia, Oracle Net Suite, lisaks raamatupidamisrakendustele nagu Quickbooks ja Sage. Kuigi paljud erinevad POS-tarkvara valikud võimaldavad teil saada ärijuhtimiseks vajalikke funktsioone; dünaamilisel turul tuleb järgida põhialuseid.

Hea POS-süsteemi põhielemendid hõlmavad järgmist:

Ühilduvus erinevate operatsioonisüsteemide ja riistvaraga

Parim POS-süsteem peab pakkuma oma klientidele võimalust kasutada kassatarkvara Windowsi, IOS-i ja Androidi operatsioonisüsteemides ja riistvaras. Niši iOS-i POS-süsteemi pakkumine on ainulaadne, kuid see tähendab, et käsitlete ainult piiratud turusegmenti, jättes tähelepanuta professionaalse äritegevuse suurema pildi, mis soovib kasutada oma kassasüsteeme ainult Microsoft Windowsi operatsioonisüsteemis.

Võimalus vähendada kulusid ja pakkuda puutevaba tellimiskogemust

Sisseehitatud QR-kood ja digitaalne e-menüü, mis võimaldavad POS klientidel pakkuda oma klientidele puutevaba tellimiskogemust, mis lõppkokkuvõttes pakub neile uusi võimalusi oma kulude vähendamiseks ja ettevõtte õigetesse nurkadesse investeerimiseks.

Võimalus kasutada erinevaid integreeritud juhtimissüsteeme ja võtmefunktsioone

POS-i pakutavad integreeritud laohaldussüsteemid ja ostuhaldusfunktsioonid võivad saada selliste ettevõtete nagu jaekaupluste ja restoranide elujõuks.

Varude haldamisega seotud oluline funktsioon on ostuhaldussüsteem, mis tuleks integreerida POS-i, et pakkuda kasutajatele tehingute üle täielikku järelevalvet lisaks kulude tõhusamale haldamisele.

Retseptihaldussüsteem on võimalus aidata POS-i kasutavate restoranide töötajaid.

Sisseehitatud kliendisuhete halduse (Customer Relationship Management) ja lojaalsusprogrammidega müügipunkti olemasolu aitab oluliselt kaasa ettevõtetele, nagu jõusaalid või jaemüügikohad, mis eelistavad korduvat äritegevust. Samuti on see oluline funktsioon väikeste kohvikute ja kodumaiste väikeettevõtete jaoks, kes hindavad lojaalsust.

Juurdepääs graafilisele lauahaldusele on restoraniäris hindamatu väärtusega, et tagada laudade ja klientide broneerimine sujuvalt.

Jäätmekäitlusfunktsioonid on kasulikud restoranidele, kes soovivad töötada maksimaalse efektiivsusega.

Keti osana tegutsevate jaemüügiettevõtete jaoks tuleks lisada mitme kaupluse haldusvõimalused.

Meeskonnahaldus aitab ettevõtteid, kus on palju tööjõudu, ja võimaldab kiiret toimivuse ülevaatamist.

Ohutumad viisid andmete salvestamiseks

Turvaline krüpteeritud pilvepõhine platvorm andmete salvestamiseks koos mitme kihiga andmete varundamisega, et võidelda kahetsusväärsete andmete kadumise või riknemise juhtudega.

Võimalus töötada võrguühenduseta

Võimalus töötada võrguühenduseta Interneti-juurdepääsu või WiFi häirete korral.

Integratsioonid

Piiramatud integreerimisvõimalused kolmandate osapoolte tarkvara ja rakendustega, nagu tarne- ja raamatupidamisrakendused.

Integreerimine pankadega lüüside ja terminalide kaudu muudab POS-i tegeliku müügielemendi oluliselt sujuvamaks.

Tugimeeskond

Kahetsusväärsete tehniliste probleemide korral peaks sellega kaasnema müüja ööpäevaringne tugi.

Kohalik ekspertide tugi eeldab kõrge väärtusega müügikohtade loomist, kuna võib olla keeruline kaugjuhtimisega seotud küsimustes nõu pidada.

Sobib kõikidele ettevõtetele

Hea müügipunkt peab olema ideaalne igas suuruses ettevõtte jaoks ilma ulatusliku lisaintegratsioonita.

Sisseehitatud köögi kuvamissüsteem

Sellel peaks olema restoranipidajate jaoks sisseehitatud köögi kuvamissüsteem (KDS).

Parimad kassasüsteemid vastavad kohalikele reeglitele ja määrustele

POS peaks täielikult vastama kohalikele käibemaksueeskirjadele ja määrustele. Oma kogemuste põhjal puutusime kokku mitmete müügikohtade süsteemidega, mis koostavad ebatäpseid käibemaksuaruandeid, mis seavad ettevõttele tohutud regulatiivsed riskid, mis toovad kaasa karistusi ja võimalikud rahalised kahjud.

Erinevate menüürühmade loomine

Restoranide puhul peab kasutaja suutma koostada erinevaid menüügruppe, alamgruppe mitme hinna ja modifikaatoritega, et pakkuda oma klientidele positiivset elamust, eriti neile, kellel on spetsiifilised toitumisvajadused nagu; taimetoitlane, vegan, halal või koššer jne.

Kasutajasõbralikkus

POS UI (kasutajaliides) peab olema kasutajasõbralik, et kõik töötajad saaksid seda maksimaalselt ära kasutada.

Kogenud POS-tarnija

Töötamine POS-i tarnijaga, kellel on aastakümnete pikkune kogemus (CompuCashi puhul 30+ aastat), viib POS-ide sujuvama integreerimiseni konkreetsetesse äristruktuuridesse.

Mitmekülgsus

POS-äri peaks olema piisavalt mitmekülgne, et pakkuda spetsiaalselt jaemüügiettevõtetele kohandatud kassaversiooni.

Tulevased tellimused

Tulevased tellimused peavad olema kaasatud tagamaks, et ettevõte saaks töötada pikaajaliselt ilma igapäevasele tegevusele suuresti sõltumata.

Sisseehitatud broneerimissüsteem

Sisseehitatud broneerimisfunktsioon on oluline kassakomponent restoranide jaoks, mis suhtlevad igapäevaselt suure hulga klientidega.

Kulude vähendamine läbi isetellimise

Võimalus konfigureerida kassa uuesti isetellitavate kioskitega töötamiseks võib olla kasulik jaemüügiettevõtetele, kus ei pruugi olla palju tööjõudu.

Meiliturundus

Meiliturunduse võimalused on üks paljudest viisidest, kuidas müügikohad peaksid aitama väikese ja keskmise suurusega ettevõtteid säästvate ja kulutõhusate turundustööriistade kaudu potentsiaalsete klientideni jõudmiseks.

Telefonisõnumitega suhtlemine

Kliendi kasutajakogemuse hõlbustamiseks ei tohiks kassasüsteemidel olla probleeme telefonisõnumitega liidestamisel.

Müügiaruanded

POS peaks pakkuma ettevõtetele selgeid müügiaruandeid ja mõõdikuid, näiteks klientide ostuharjumuste aruandeid. Need võimaldavad ettevõtetel oma toimivust üle vaadata ja parandada, et paremini sihtida peamisi tarbijademograafiaid.

See peab suutma esitada omanikele hilisemaks ülevaatamiseks reaalajas aruandeid, mis aitab rahaasjadel silma peal hoida sarnaselt nagu raamatupidamisteenus.